Member details

Tweelingen!

Join

Sort by: -Old first- | New first

4 Jun 2007, 07:59
hebben jullie dat ook altijd?
loop je ergens en dan vinden mensen het moeilijk om je uit elkaar te houden.
mensen denken af en toe dat ik mijn broer ben zo moeilijk is het toch niet?
ik zie het verschil wel tussen mijn broer en mij.
maar nu de rest nog ik heb zelfs nog kort haar en hij lang.
en nog blijkt het moeilijk ons uit elkaar te houden.
11 Jun 2007, 01:30
Is het nou zo moeilijk om deze geweldige hyves een beetje op te vrolijken inplaats van dat saaie gebeuren, dat hyvesplaatje van die 3 irritante boven is echt lelijk op je profiel :-s
31 Jul 2007, 13:42
Ik vind t zooo irritant dat mensen elke keer onze namen door elkaar halen!!:-s ik heb bruine ogen, hij blauwe. ik langer haar, hij heel kort
10 Aug 2007, 16:47
ja ik vind dat ook irritant. we lijken namelijk helemaal niet meer op elkaar, er zijn zoveel verschillen. nu heb ik bijvoorbeeld een pony, mijn tweelingzus niet. we hebben echt niet precies dezelfde gezichten ofzo.. iig hele andere kledingstijl en niet te vergeten een totaaaaaaaal ander karakter & uitstraling. maarja je hebt nu eenmaal mensen die het moeilijk blijven vinden.
12 Oct 2007, 13:46
Hee,
Ik heb dat ook, eerst had ik heel lang haar en mn zus kort, maar toen zag niemand het. Nu hebben we allebei kort en zij een pony en ik niet maar veel mensen zien het verschil niet. Ik vind het gewoon dom, zulke mensen willen er om een of andere reden geen moeite voor doen die zeggen volgens mij gewoon de eerste naam die in ze opkomt.
Soms vind ik het wel heel irritant, op school wordt ik vaker simone dan linda genoemt ook door mensen waar ik al een paar jaar mee in de klas zit. Eerst wisten ze wel dat ik linda heet maar nu ze ook bij mn zus in de klas zitten opeens niet meer.
21 Nov, 21:51
Wij hebben hetzelfde probleem. nog leuker ik heb 2 jaar de opleiding verpleging gedaan en mijn zusje deed SPW-HAvo. ik was he zat op de vp en ging SPW doen op dezelfde locatie. zij zat er inmiddels 3 jaar en ik ben ingestroomd in het 2 jaar maar op een gegeven moment werd mijn zusje Thominde Genoemd :-p

22 Nov, 14:43
ik lijk echt helemaal niet! op mijn zus, en toch halen heel veel mensen ons door elkaar, dat komt puur omdat ze weten dat er twee zijn.

en wie dan wie is is niet zo heel erg belangrijk voor hun ofzo? :-p
1 Jul, 16:30
Ja iedereen,

Ik ben er ook 1 van een tweeling en dan denk ik: hoe kunnen jullie nou zo verschrikkelijk dom zijn?
Zo moeilijk is het helemaal niet!
Als ik bijvoorbeeld foto's zie van Ronald en Frank de Boer zie ik van die duidelijke verschillen, dan blijf ik dat gewoon voor goed onthouden en ik ken die voetballers amper *voor mijn tijd was dat geloof ik*
Sommige mensen willen er gewoon geen moeite voor doen en houden er geen rekening mee dat je dat gedoe als tweeling ook eens spuugzat kan zijn! :-@
Wedden dat wij als tweeling een andere tweeling nooit door elkaar zullen halen?
Ik weet zelluf wel hoe irri dat kan zijn en ik zal er alles aan doen om er dan achter te komen wie wie is hahaha.
Vaak heb ik ook het idee dat mensen het erom doen, gewoon omdat ze niks beters tegen je weten te zeggen, of het is puur gemakzucht om bijvoorbeeld te profiteren van een bepaalde situatie.
Ow, het is mijn fout niet, ik dacht dat jij je zus was, ik begrijp het niet, had je zelf moeten zeggen dat jij je zus niet bent!
Hadden we weleens toen we samen stage hadden gelopen ergens, waren we allebei ontslagen en was het ineens onze schuld omdat ze ons niet uit elkaar konden houden!
Dan denk ik: "Ja lul maar raak, lekker makkelijk weer!"

4 Jul, 17:39
Ik heb het ook met mijn zus: wij lijken ook niet superveel op elkaar, ik donker haar, zij blond. maar volgens mij is het zo dat als mensen weten dat je tweeling bent, ze ook standaard ons door elkaar halen :mad:
Heeft er iemand ook problemen met instanties vanwege het tweeling zijn?
Bij ons ging namelijk alles mis: bij IB-groep, bij huisartsen, bij de belastingdienst!! Dit terwijl we niet eens dezelfde voorletter hebben!!!
28 Jul, 18:24
Ja echt heel irritant is dat hè?
Familie en vrienden van mij en van mijn zus
hebben echt nooit moeite om ons uit elkaar
te houden. Naast dat onze gezichten en ook
onze lichaamsbouw iets anders is, zijn ook
onze uitstraling/houding totaal verschillend.
Dus alleen mensen die ons alleen maar van
gezicht kennen hebben er moeite mee, en die
verwarren ons dan steeds. Heel vermoeiend.

Subject Started by  Replies   Last 
Josine
4 yesterday, 13:08
Jolisa
2 11 Aug, 10:57
Tessaa :nerd:
1 28 Jul, 18:33
diaantje :-)
28 28 Jul, 18:28
Roger
9 28 Jul, 18:24
Jessica