Ja iedereen,
Ik ben er ook 1 van een tweeling en dan denk ik: hoe kunnen jullie nou zo verschrikkelijk dom zijn?
Zo moeilijk is het helemaal niet!
Als ik bijvoorbeeld foto's zie van Ronald en Frank de Boer zie ik van die duidelijke verschillen, dan blijf ik dat gewoon voor goed onthouden en ik ken die voetballers amper *voor mijn tijd was dat geloof ik*
Sommige mensen willen er gewoon geen moeite voor doen en houden er geen rekening mee dat je dat gedoe als tweeling ook eens spuugzat kan zijn!
Wedden dat wij als tweeling een andere tweeling nooit door elkaar zullen halen?
Ik weet zelluf wel hoe irri dat kan zijn en ik zal er alles aan doen om er dan achter te komen wie wie is hahaha.
Vaak heb ik ook het idee dat mensen het erom doen, gewoon omdat ze niks beters tegen je weten te zeggen, of het is puur gemakzucht om bijvoorbeeld te profiteren van een bepaalde situatie.
Ow, het is mijn fout niet, ik dacht dat jij je zus was, ik begrijp het niet, had je zelf moeten zeggen dat jij je zus niet bent!
Hadden we weleens toen we samen stage hadden gelopen ergens, waren we allebei ontslagen en was het ineens onze schuld omdat ze ons niet uit elkaar konden houden!
Dan denk ik: "Ja lul maar raak, lekker makkelijk weer!"